Get Adobe Flash player

Головне меню

Корисні посилання

baner1

baner2 

baner3

baner6

ВИКОРИСТАННЯ СУЧАСНИХ ЗДОРОВ'ЯЗБЕРЕЖУВАЛЬНИХ ТЕХНОЛОГІЙ ТА СТВОРЕННЯ ОЗДОРОВЧО -РУХОВОГО ПРОСТОРУ

Батьків і педагогів сьогодні надзвичайно турбує питання, щодо допомоги малюкам бути здоровими, сильними, витривалими. Головне завдання дорослих полягає в тому, щоб сформувати в малих українців свідоме ставлення до власного здоров'я.

З огляду на це одним із пріоритетних напрямків роботи дошкільного навчального закладу ясла-садка комбінованого типу № 12 є збереження і зміцнення здоров'я, формування здорового способу життя дошкільнят, активної життєвої позиції щодо власного життя та власної безпеки.

Зважаючи на це, перед  колективом закладу постало ряд важливих завдань:

 створення сприятливих умов для оздоровчо-рухового простору;

 

впровадження і використання в процесі фізичного розвитку дитини інноваційних технологій сучасності;

 

організація фізкультурно - оздоровчої роботи на основі здоров'язбережувальних технологій.

 

       Для вирішення основних завдань дошкільний навчальний заклад звернувся до питання залучення різних, як стандартних, так і нестандартних здоров'язбережувальних технологій в практиці роботи з дітьми. На сьогодні в дошкільному закладі склалася ціла система здоров'язбережувальних технологій, які практично реалізуються в роботі з дітьми з метою збереження та зміцнення їх здоров'я.

Здоров'язбереження - складний процес, забезпечення якого передбачає виконання ряду умов та аспектів даної роботи.

Здоров'язбережувальні технології, які використовують педагоги  закладу у роботі з дітьми:

Профілактично-лікувальні технології:

      вітамінотерапія;

      різні види самомасажу, ходіння по доріжках здоров'я,загартувальні процедури, масаж, профілактично-лікувальна гімнастика.

Оздоровчі  технології терапевтичного спрямування:

      арттерапія;

      пісочна терапія (сендплей);

      казкотерапія;

      музична терапія;

      кольоротерапія;

      сміхотерапія;

      ігрова терапія (для дітей, які потребують певних корекційних впливів).

Інноваційні оздоровчі технології:

      елементи художньої гімнастики;

      пальчикова гімнастика;

      дихальна та звукова гімнастики;

      фітбол-гімнастика;

      психогімнастика (вправи, ігри,етюди, пантоміми);

      степ-аеробіка;

      ігровий стретчінг.

    

Для втілення в життя поставлених завдань, колективом закладу проведена значна робота по зміцненню і оновленню здоров'язберігаючого простору, який включає в себе:

      - спортивна зала з раціонально підібраним фізкультурним та спортивно-ігровим обладнанням;

     -   масажний кабінет;

      - фізкультурні куточки у кожній віковій групі;

      - куточки здоров'я, масажери та ін.

Широко використовується нетрадиційне фізкультурне обладнання:

      м'ячі-фітболи;

      степ-платформи;

      різнокольорові сліди;

      художні доріжки;

      жорсткі килимки;

      природнийматеріал для виконання загальнорозвиваючихвправ, щостимулюєбіологічноактивні точки;

      яскраво оформлені предмети та інвентар для виконання загальнорозвиваючих вправ.

Зусиллями  педагогічного  колективу  дошкільного  навчального закладу  та  батьків  створено  такий  здоров’язберігаючий  і освітній  простір,  який  передбачає  забезпечення  у  педагогічному  процесі атмосфери  комфортного  особистісного  зростання,  створено  відповідні психолого-педагогічні умови.

На  нашу  думку  це  і  є  базисом  для  реалізації  мети  –  збереження, формування та зміцнення всіх компонентів здоров’я кожного малюка.

 

baner3D
 
400
 

вологість:

тиск:

вітер:

вологість:

тиск:

вітер:

вологість:

тиск:

вітер:

Годинник

лічильник відвідувань

4762176
Сьогодні
Вчора
Цей тиждень
Минулий тиждень
Цей місяць
Минулий місяць
Вся статистика
104
2350
2454
4743984
48711
48824
4762176

Ваша IP адресса: 77.120.45.103
Server Time: 2017-10-24 03:58:33

Наші друзі

baner4

baner5