Get Adobe Flash player

Головне меню

Корисні посилання

baner1

baner2 

baner3

baner6

Консультпункт для батьків

Не секрет, що кожна дитина дошкільного віку любить малювати. Діти проявляють любов до малювання по-різному: одні можуть розмалювати шпалери в кімнаті, інші малюють один у одного на руках і ногах різні квіточки, зірочки, сердечка, деякі навіть умудряються використовувати замість полотна для малювання ваші улюблені штори. Це все приносить чаду велике щастя. Нерідко батьки лають за це дітей і, з жалем, викидають зіпсовані речі. Ніколи не забороняйте дитині малювати. Малювання грає величезну роль у розвитку вашого дитя, воно безпосередньо впливає на формування його особистості. Тому, спробуйте взяти себе в руки і не кричати на дитину за те, що його захоплення, трохи переходить межі дозволеного. Направте розвиток його таланту в потрібний напрямок.

 

 

Детальніше: Користь малювання для дітей

Часто нам здається, що підтримати дитину можна тільки словами “молодець, добре!” або “гарно зробив”.

Насправді таких слів значно більше. Вони допомагають дитині відчути, що ви її любите, розумієте та підтримуєте.

Дитячий та сімейний психолог Катерина Кес підготувала список фраз, які окриляють ваших дітей та дають їм відчути впевненість у власних силах.

Детальніше: 33 важливі фрази, які потрібно говорити своїм дітям

Ставтеся до дитини як до дорослого, рівноправного члена сім’ї зі своїми правами й обов'яз­ками. Доручайте їй посильну роботу вдома, визначте коло її обов'язків. Робіть це лагідно, з до­вірою: «Який ти в нас уже дорослий, ти чудово справляєшся з миттям посуду».

Детальніше: Заповіді для мами й тата

Мовленнєвий розвиток дитини — один з основних чинників становлення особистості в дошкільному дитинстві. Ступінь розвитку цієї сфери психіки визначає рівень сформованості соціальних і пізнавальних досягнень дитини — потреб і інтересів, знань, умінь та навичок, а також інших психічних якостей, що є основою особистісної культури.

Актуальність своєчасногомовленнєвого розвиткув дошкільному дитинстві визначається завданнями щодо створення оптимальних умов для якнайповнішого розкриття потенційних можливостей кожної дитини, які виявляються в специфічно дитячих видах діяльності й пов'язані із комунікацією. Становлення в людини всіх психічних функцій, психічних процесів, особистості в цілому неможливе без міжособистісного контакту. При цьому мовленнєвий розвиток та його вдосконалення необхідно розглядати як відображення становлення навичок комунікативно-мовленнєвої взаємодії. Здатність до спілкування розуміється як комплексна здатність користуватися засобами взаємодії (невербальні, предметно-практичні, мовні), що забезпечують успішність цілей комунікації. 

Детальніше: Становлення мовленнєвої особистості дитини


Атмосфера любові, доброзичлива усмішка, ігри, відсутність емоційного напруження і глибоке розслаблення — важливі умови для успішних занять із дітьми!

Дорослим необхідно засвоїти низку беззаперечних тверджень:

         Добре влаштований мозок вартий більшого, аніж добре наповнений мозок.

         Нерухома дитина не навчається. Будь-яку нову інформацію дошкільник має закріплювати через рух.

         Лінощі дитини — це сигнал про негаразди в педагогічної діяльності дорослого, зокрема недоцільність обраної методики роботи з дитиною.

         Використання кінезіологічних вправ на гармонізацію взаємодії півкуль мозку сприятиме успішному навчанню дітей навіть із мозковими дисфункціями.

      Жити для дитини і діяти разом з нею — це головне правило батьків, які прагнуть, аби їхня дитина була всебічно розвиненою та щасливою.

                                                       

Детальніше: Поради щодо оптимізації діяльності мозку

baner3D
 
400
 

вологість:

тиск:

вітер:

вологість:

тиск:

вітер:

вологість:

тиск:

вітер:

Годинник

лічильник відвідувань

5215657
Сьогодні
Вчора
Цей тиждень
Минулий тиждень
Цей місяць
Минулий місяць
Вся статистика
72
5854
11253
5204404
11253
0
5215657

Ваша IP адресса: 54.196.31.117
Server Time: 2018-07-21 00:21:14

Наші друзі

baner4

baner5