Get Adobe Flash player

Головне меню

Корисні посилання

baner1

baner2 

baner3

baner6

      Вступ до школи – переломний період у житті дитини. Однак і дитячий садок, і школа є ланками єдиної системи освіти і виховання. Тому все те, що чекає дитину у школі, має бути продовженням тієї справи, чим вона займалася раніше.

      У дошкільних закладах підготовка дітей до навчальної діяльності здійснюється насамперед на заняттях. Основною умовою розвитку передумов навчальної діяльності є спеціально організований зміст навчання і відповідні йому методи та форми.

Детальніше...

Коли діти знають назви чисел, може здатися, що вони вже вміють лічити. Але досить часто, лічачи предмети і вказуючи пальчиком на один із них, вони промовляють не одне, а кілька чисел, або навпаки, рухають пальчик швидше, ніж устигають промовляти. Тобто вони ще не усвідомлюють відповідність “кількість — число". Допомогти їм у цьому може досвід, набутий в іграх. Пропонуємо добірку простих і веселих ігор математичного спрямування.

Детальніше...

Пізнавальний розвиток забезпечується розвитком пізнавальних процесів (сприйняття, пам’яті, уваги, уяви, мислення) та розвитком розумових операцій (аналізу, синтезу, узагальнення, порівняння, класифікації та ін.).
- формувати позитивне ставлення до світу на основі емоційно-чуттєвого досвіду;
- розширювати досвід пізнання дитиною навколишнього світу та усвідомлення себе у ньому;
- сприяти розвитку самостійної пізнавальної активності дитини;

Детальніше...

НА ПРОГУЛЯНЦІ

На прогулянці звертайте увагу дитини на цифри на будинках, машинах, рекламних щитах, вивісках. Називайте малюкові цифри, які бачите, і просіть , щоб він їх повторив. Для цього пограйте у гру «Відлуння», нагадайте своєму маляті, як ви у горах чи у будинку чули, як луна «повторює »останні слова, і запропонуйте йому на певний час стати такою луною. Наприклад: «Я скажу чотири, а ти повториш за мною двічі (тричі…) чотири, чотири…» Така гра не лише допоможе дитині запам’ятати числа, а й сприятиме закріпленню навичок лічби, розвитку уваги.

Детальніше...

1. Не перевантажуйте новою інформацією

За час, що залишився, ніяких «хвостів» не підтягнете. А якщо насідати на дитину із читанням і рахуванням, можна викликати в неї негативні емоції із приводу школи. Звичайно, почитати трошки, порішати нескладні приклади можна, але все це повинне відбуватися в ігровій, не примусовій формі. Крім того, дошкільнятам важливо по кілька разів читати ті самі книжки. Вони, впізнаючи «матеріал», намагаються підказати оповідачеві, що буде далі, поправляють, якщо він припустився неточності. Це виробляє в них активність, і тоді їм буде абсолютно нескладно вже на першому уроці висловити свою «дорослу думку»

Детальніше...

baner3D
 
400
 

вологість:

тиск:

вітер:

вологість:

тиск:

вітер:

вологість:

тиск:

вітер:

Годинник

лічильник відвідувань

5215587
Сьогодні
Вчора
Цей тиждень
Минулий тиждень
Цей місяць
Минулий місяць
Вся статистика
2
5854
11183
5204404
11183
0
5215587

Ваша IP адресса: 95.163.255.82
Server Time: 2018-07-21 00:06:09

Наші друзі

baner4

baner5